Velkommen til min blog

Det er mit første indlæg på den her nye blog. Den kommer til at handle om rejser og flere rejser, måske kommer der andre ting og sager ind i mellem, det kan hænde. Men først og fremmest om de fantastiske steder man kan tage hen, og de mange andre livsformer og kulturer, som vi har lige rundt om hjørnet, når man sætter sig op i sådan en her:

flyver

Det kan selvfølgelig være, man bedst kan lide at rejse i tog eller tage på bilferie, men der er jo steder, man ikke kommer hen uden at sætte sig op i en flyver. Men det er nu også underordnet. Jeg er særlig fan af storbyrejser, det vil sige også ferietypen som kaldes en forlænget weekend, for der hænder det jo tit, at man tager på et par dage til en eller anden fascinerende by i nogle dage.

Jeg har tænkt mig at skrive om de mange steder jeg selv har været i forbindelse med mit arbejde. Det kan også godt være, at der sniger sig en tekst med om et sted, som jeg drømmer om at tage til. Listen over destinationer er uendelig, og selvom jeg har rejst meget, så er der stadig mange steder og byer, som jeg ikke kender til.

Skriv et svar

