Fed bil til den frie sjæl – når man har råd

1024px-Audi_Q5_front_white_Moscow_autoshow_2008_27_08

Ok, indrømmet, det er ikke min bil den her, men hvor ville jeg dog gerne have en Audi. Det er mit absolut favoritmærke, og det behøves ikke være en stor model. Det er nok med den her lille fikse bybil, som er let at parkere. Min nuværende bil er netop brudt ned, midt på motorvejen, enhver persons mareridt, går jeg ud fra. Den er blevet bugseret på et værksted, og jeg får den hjem om et par dage. Det er en Fiat Punto, den er egentlig ok, men bare lidt for gammel.

Indtil videre, har jeg ellers kunne reparere den selv, og jeg har altid kunne finde de dele, jeg skulle have på  www.skruvat.dk. Men denne gang var det dog ud over mine evner, koblingen røg nemlig.

Skriv et svar

