SÅ er det ved at være nu..

Så går rejsen snart til Tokyo. Vi tager afsted på fredag, det bliver bare såååå spændende.

Jeg var i kontakt med gruppelederen i fredags, og vi fik os en god snak, hvor jeg fortalte om de ting jeg havde undersøgt og forberedt mig på. Han lød meget begejstret, og ville fortælle alting videre til de andre hurtigst muligt.

Mit japansk er faktisk blevet udemærket, og jeg føler mig ret godt rustet til at skulle guide en gruppe i landet. Jeg har desuden studeret kort over byen og forhørt mig hos bekendte der har været der, for at få et bedre billede af hvor jeg skal lade turene gå hen.

Nu mangler jeg bare at få pakket min egen – nye– kuffert, og så er det afsti-afsted. Det bliver en fantastisk rejse. Jeg glæder mig til at fortælle mere om den. Så – stay tuned!!!

Skriv et svar

