Åh tokyo var feeeed

Ej en lækker rejse jeg har haft. Det hele gik bare så godt. Hele gruppen som jeg havde med, var bare så glade og godt tilpas under hele turen, og roste mig konstant. Jeg har et par af dem mistænkte for også at have flirtet lidt med mig – de var nogle værre nogle var de. “Heldigvis” er jeg ikke altid så god til at fange de der hentydninger, så de fik ikke meget ud af det.

Jeg havde næsten helt glemt hvor grænseoverskridende det er, at stå i en fremmed by, og lade som om man har styr på ALT. Men det gik nu egentlig meget godt. Vi fandt hurtigt frem til hotellet, og derfra kunne jeg – med hjælp fra det japansk jeg havde lært mig selv – hurtigt finde frem til hvordan og hvorledes jeg skulle takle resten af tiden der. Der var en virkelig sød receptionist på hotellet, der sad med mig i et par timer på hendes nattevagt, for at forklare mig hvordan jeg skulle bære mig ad med taxaer osv. Det gav mig virkelig lidt ro. Nogle ting kan man bare ikke forberede sig på hjemmefra…

 

Skriv et svar

