De valgte Afrika…

Så nu sidder jeg og forsøger at give nogle forskellige bud på hvor i Afrika det kunne være. Jeg har indtil videre Nordafrika (Marokko eller Egypten), Sydafrika eller Østafrika (Tanzania/Kenya) på banen. Der er virkelig mange spændende og helt igennem fantastiske ting at opleve i alle dele af det afrikanske kontinent, så allerede det at skulle begrænse mig til de tre områder, har været svært. Jeg har selv rejst en del i Afrika allerede, så jeg kender til nogle af områderne. Da jeg var yngre, var jeg f.eks. frivilligt med til at bygge en skole i Zambia, og rejste derefter videre til Malawi for at hjælpe til på et børnehjem. Derudover har jeg været i Tunesien, Sydafrika, Ghana og Zanzibar. Man kan naturligvis aldrig sammenligne to afrikanske lande, da hvert land har deres forskellige kulture, skikke og overbevisninger. Dog mener jeg alligevel at have kunne ane en “rød tråd” – hvis man kan kalde det sådan, igennem de lande jeg har besøgt.

Jeg glæder mig sindsygt meget til at skulle afsted, ligemeget hvilken del af det røde kontinent de vælger..:)

Hvad ville I have valgt?

 

Skriv et svar

