Tankerne går tilbage til Japan…

Dyt dyt - japanernes foretrukne bil? Imens jeg planlægger den næste rejse, så jeg nogle billeder fra min rejse til Tokyo, og kom til at tænke på noget sjovt! Se på denne bil, er den ikke firkantet og ligner noget man ikke ser så tit på de danske veje?! På min rejse til Japan lagde jeg ISÆR mærke til bilerne. Det er noget af det første man ser, når man går ud af lufthavnen, nemlig parkeringspladsen. Kender I det, man bruger en eftermiddag på menneske-kiggeri, hvor man bare betragter folk? Jeg gjorde det samme, men med biler! Og selv på det punkt er japanerne anderledes end os! De kan endda gøre deres biler nuttede. Jeg tror jeg skal en tur forbi skruvat.dk og se om de har nogle japanske bildele liggende! I ved, til den japanske gade-fræser jeg ikke har… 🙂

Skriv et svar

