Thailands ferie

Ja, nu er efterårsferien begyndt og jeg skal til Thailand. Helt utroligt tragisk har det dog været, at Thailands længe regerende konge gik bort, og det har nu ført til en lang sørge-periode. Han var syg, og jeg kan huske at jeg læste artiklen her hurtigt, da den kom frem, uden at tænke nærmere over det! Da det senere kom frem at han nu var død, gik det for alvor op for mig, at den nyhed nok vil komme til at påvirke min rejse i Thailand en del.

Skal du også på ferie i Thailand, ligesom mig? Så vil du nok finde den her artikel hjælpsom. Nu vil jeg sætte mig til at pakke det sidste, og så komme afsted! Se frem til flere indlæg om mine eventyr i Thailand i fremtiden 🙂

thailand rejser

Skriv et svar

